maanantai 18. maaliskuuta 2013

Luovutan, joo mä luovutan...

En jaksa enää. Tämä ei vaan ole minun ohje. Hattivatteja ohuella langalla... Siirsin homman ensin ufo-osastolle ja pari tuntia myöhemmin vetäisin puikot irti ja totesin, että mun ei oo mikään pakko. Freedom! 

En oikeasti ikinä luovuta. Kun aloitan, niin myös lopetan. Pitäisikö nyt huolestua, kun tämän vuoden puolella olen lopettanut leikin kesken jo kahden jumahtaneen projektin kanssa? Ehkä vain olen oppinut myöntämään tappioni, Hattivatti vs minä: 1-0. 
En tiedä miten kikeä käsiala ohjeen laatijalla on, mutta lapasesta uhkasi muutenkin tulla kevyesti patakintaan mallinen. Tiedän että erästä muumifania varmasti ottaa päähän nähdä kuva melkein valmiista lapasesta, mutta paria tälle ei  varmaan olisi saatu koskaan...Toisaalta yhteen lapaseen olisi saattanut mahtua molemmat kädet! Damn, menin jo purkamaan!
 

Näin tappiomielialalla laitetaan foto myös cookien sukista, mitä en tuolla langalla (kehno redheart bella, tuppuuntuu jo neuloessa) tehnyt toista vartta pidemmälle. Nämä aion kuitenkin jossain kohtaa toteuttaa...


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti